Fredag.....

2010-04-09 / 19:12:46

Du var som en fisk i vattnet,sommaren 2008 var vi på gran canaria i 1 månad, jag beslutade mig för att detta skulle vara tillfället ni skulle lära er simma...så puffarna åkte av ganska snabbt, vi var i vattnet timvis och ibland blev ni lite trötta på mig, men efter en vecka simmade ni utan problem, helt grymma var ni båda två....Ni simmade under mina ben, hoppade på det djupa, dök och man kunde tro att ni aldrig gjort annat....Jag var så stolt över er...och jag är så stolt över dig Anthony för att du var världens finaste brorsa, omtänksam mot honom(när ni inte slogs), väldigt omtänksam mot mig i alla lägen....Finaste killen.....

Idag tog jag en promenad till din grav tillsammans med en kollega, sen gick vi hela vägen tillbaks till igen....ställde en brandbil till dig, min lilla brandman, kanske kan du jobba som det i himlen, fast det e klart...du ska ju bli fotbollsproffs....
Nu ska jag in i ditt rum och ge dig lite pop-corn, det är ju fredag, tidigare idag fick du din veckopeng också, jag har inte glömt vad vi kom överens om....
Love you!!!

Kommentarer!
Postat av: Karin och Stina

Vilken fin blogg du gjort. Det känns härligt att läsa om era minnen tillsammans. Stina tänker att det är som att Anthony har satt sig på ett tåg. Och gör en resa. Och hittar nya platser. Och vi står kvar på perrongen. Och gråter. Då är det bra att kunna gå till en blogg med sin gråt.

Karin och Stina

Kommenterat - 2010-04-11 / 21:16:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: