Det gör ont när knoppar brister....

2010-04-25 / 20:32:28

 


Jag har haft turen att få ha fina människor i mitt liv, vänner, stöttande lärare, min mamma, Leo och självklart du Anthony, tack, jag är så tacksam för detta....Idag har vi plockat vitsippor till dig, de står lika ostyrigt i vasen som dina lockar var på huvudet, så de påminner om fina dig....
Vårkramar av saknad....

Kommentarer!
Postat av: Marie Å

Åh, så fint med vitsippor. Och du har så rätt, att ha snälla människor runt sig, det är verkligen viktigt. Och anledningen till att du har det är såklart att du är en sådan go och fin person själv, som alltid bryr dig om andra. Stor kram Marie

Kommenterat - 2010-04-25 / 22:08:40
Postat av: Linda Hristovski

vackert skrivet <3

Kommenterat - 2010-04-28 / 10:10:14  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: